Powered By Blogger

Wednesday 29 February 2012

Lawak Lambok part-5!!

Part-1 sudah, part-2 sudah, part-3 pun sudah, part-4 pun baru ja sudah , ok now kita ke part-5 pulak ya semua, tak sangka dah lima part dah koleksi lawak lambok aku post kat sini, ok let kita cekikdaud(nasib baik aku takdak member nama daud, lau tak mau tercekik dia tu..ehh wait the minit??ada la nama daud!!!!OMG!!)....

                               (hahahaha aku rasa pak cik tue mimpi dia dah jadi Hang Tuah kot!!)

                                    (hahaha sekali anak manja daa..nama boboy lak tu..hakhak)

                       (teh+milo+oren+tembikai+durian+asam jawa+kelapa+horlick!!!WaTErPark???)

                                 (hahahahaha menuntut sampai dua tahun tuk belajaQ menari...hahaha)

                                                (kalau aku buang dah budak2 dua orang nie..)

                                                 (hahahahaha pandai dia cover..terbaek la..)

Cukup la banyak nie dulu yaa, aku nak tidoQ pulak nie,besa lah tengah2 hari macam nie, memang time tidoQ aku pun...hahahaha ok chow lu...jangan malu2........


No comments:

Post a Comment