Powered By Blogger

Wednesday 29 February 2012

Idea nak Adakan Post tuk Tutorial Chords gitar dan Video Cover Gitar!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera my readers n kawan2 sekalian, ok kali nie aku nak gitau la pasal idea aku nak buat guitar chords lesson kat blog nie dan mungkin di setiap chords lesson tu aku akan upload video lagu yang aku post dia punya chord tu untuk dijadikan cover.....

                                            (yeahhhhh muzik sentiasa bersamaku dimana jua)

SebenaQnya idea nie dah wujud semenjak aku belum buat blog nie lagi, tapi bila aku dah buat blog nie belum ada kesempatan aku nak buat video2 cover apa semua tu dan kamera yang aku ada pulak jenis
yang terbaru yang dimana mungkin hanya aku yang sorang memilikinya, modelnya ialah jenis model ''yang menyakitkan hati''. Amacam?, style tak aku punya nama model kamera, aku tak tau apa yang kamera nie sakit hati dengan aku, kamera nie kalau nak snap gambaQ kat luaQ2 rumah dia ok jugak la tapi lau nak snap kat macam dalam bilik ka dalam rumah ka macam ngan hampeh tak clear langsung siap ada ''effect'' merah2 dalam gambar tu.

Ok nampaknya kita dah lari dari topik asal, tiba2 termasuk pulak cerita pasal kamera padahal beliau tak tahu menahu pun mengenai ini semua. Ok insyaallah dalam masa yang terdekat aku buat la macam aku kata nak buat tadi tapi bukan sekarang la sebab ''lanie'' aku duk busy banyak kerja nak buat, dengan menulis, melukis lagi la, ohh!!... sebut pasai melukis tiba2 datang pulak idea lain nak tulis, ok setakat nie saja la, aku nak habaQ benda tu ja tadi, ok bye2!!!!........






No comments:

Post a Comment