Powered By Blogger

Monday 19 March 2012

Lawak Lambok part-6

Ok mari kita teruskan dengan edisi koleksi lawak kartunis Lambok yang aku himpun selama ini, aku memang suka la dia punya kartun, kelolo(lawak) gila la, sampai keluaQ ayaQ mata aku gelak...hahaha ok teruskan membaca yer.. :)


                                                                    (RX-Z tue bai!!!)

                                                        (hahaha memang maut punya perli)

                                                 (bagus budak2 nie, tak lupa kat Tok Ketua)

                                                          (bapak kuat gila brader tue!!!)

                    (agak2 muka budak tu ka papan tu yg diterajang?aku rasa muka budak tue)  

                                                    (hahaha dan2 ja boleh baik2,xleh blah)

Ok dilain kali, diwaktu yang berlainan dan hari yang berlainan aku post lagi noh enrty pasal koleksi lawak Lambok nie lagi ok, ok bye chowlu chowlu!!!.......           

No comments:

Post a Comment