Powered By Blogger

Sunday 18 March 2012

Percubaan Untuk Melukis Potret!!

Ok memang tak di nafikan aku nie memang suka melukis dan suka pulak tengok hasil lukisan orang, dan baru-baru nie aku ada try nak lukis potret plak, dan untuk perhatian semua dulu potret nie memang lukisan yang paling aku lemah sikit nak lukis, sebab dulu aku banyak lukis objek2 yang tak bernyawa. So orang cakap macam nak cabaQ diri la dan untuk tengok sejauh mana kebolehan aku, aku pun try la buat beberapa lukisan potret, so renung2kan lah dan selamat membaca(dan melihat(lihat gambaQ lah maksud aku!!)..)!!...

                      
Ok untuk yang atas nie remain hari yang aku ambik untuk siapkannya adalah dalam satu hari setengah (sebenarnya boleh siap cepat dari tue, tapi tudia la aku nie jenih yang suka buat lambat2, aku buat sikit satgi aku pi la tengok movie la, makan la, tidoQ, tengok wonderpet tv la).




                                   (nie saja aku selit...hehe jngn marah naa tak kena konsep..hehe)

Kebanyakkan lukisan kat atas aku ambik masa dalam satu hari setengah, walaupun dalam satu pun boleh siap dah sebenarnya. tapi ada la beberapa sebab yang melambatkan(macam sebab2 kat atas tadi tu la), dan semua lukisan tu aku lukis dalam saiz A2, cuma yang 2 takdak kaler tu ja saiz dia kecik sikit. Ok nanti lain kali aku post lagi la pasal lukisan2 nie kalau aku ada mood tuk melukis lagi..hahahaha :)

1 comment:

  1. ermm nampaknya aku tak cekap lagi la nak mewarna.. :(

    ReplyDelete